Nick:
Hasło:
ARTYKUŁ
Wywiad z główną projektantką Cities in Motion!
Dodano: 21:07 5 kwietnia 2011
Przeczytaj wywiad z Karoliiną Korppoo, filarem studia Colossal Order, firmy odpowiedzialnej za stworzenie Cities in Motion!

Wywiad został przeprowadzony przez redaktora litewskiego serwisu Dievo rezimas. Oryginalny artykuł w języku litewskim znajdziecie pod tym adresem.

Cześć Karolina, nazywam się Gediminas Tarasevicius, reprezentuję litewski blog dla graczy, “Dievo rezimas”. To będzie dla mnie przyjemność zadać ci kilka pytań na temat Cities in Motion.
Miło cię poznać, dzięki za zainteresowanie.

Mam przygotowaną listę pytań, ale liczę, że Twoje odpowiedzi będą obszerne i w trakcie rozmowy wywiad przybierze bardziej swobodną i dynamiczną formę.
Jak dla mnie, brzmi dobrze!

Na początku chciałbym zapytać o Colossal Order. Jak firma powstała i co było jej siłą napędową?
Colossal Order zostało powołane do życia tuż po upadku jednego z największych fińskich twórców gier na platformy mobilne. Wszyscy nasi kluczowi ludzie przyszli stamtąd, także i ja. Tak więc znaliśmy się już i pracowaliśmy ze sobą wcześniej. Naszym marzeniem było wcielać w życie własne pomysły i spróbować swych sił na innych platformach. Pomysł na Cities in Motion przyszedł natychmiast wraz z powstaniem firmy, ponieważ jak najszybciej chcieliśmy się zabrać do pracy.
Jak liczna była na początku wasza ekipa i jak – o ile w ogóle – się rozrastała?
O ile dobrze pamiętam, na początku było nas pięcioro. Obecnie firma zatrudnia sześcioro stałych pracowników oraz co najwyżej dziesięciu współpracowników rozliczanych „godzinowo”. Zespół jest naprawdę mały, ale naszą siłą są pracownicy wszechstronnie uzdolnieni.

Naprawdę imponujące. A czy ciężko było Wam znaleźć wydawcę? Czy może po prostu wsiedliście do autobusu, przyjechaliście do Szwecji i oznajmiliście Paradoxowi - „Nasza gra to też STRATEGIA!”?
Cóż, mieliśmy kilka propozycji, wstępnie więcej niż jedna firma była zainteresowana współpracą z nami. Zaczęliśmy od stworzenia wersji demonstracyjnej gry i wysłania ludzi na Game Connection do Lyonu, by spotkać się z potencjalnymi partnerami. Katalog gier Paradoxu najlepiej pasował do naszej produkcji.

To było w 2009?
Tak. Paradox starał się poszerzyć swoje grono odbiorców także o tych nieco bardziej „każualowych” graczy, współpraca z nami była dobrą okazją na delikatny ruch w tę stronę.

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!

Komentarze (3):
Gabrielle napisał o 15:43 3 maja 2011
Wspaniały wywiad bardzo odpowiednie pytania interesujące wielu graczy i oczywiście dobre zapowiedzi na temat rozbudowy gry! Piątka z Plusem. Dziękujemy Zespołowi tej strony. Gabi
bubaruba napisał o 15:50 15 czerwca 2011
A gdzie kolejne artykuły? Te troszkę się zestarzały.
Emir napisał o 18:00 30 stycznia 2012
Bardzo fajny wywiad :)
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 44%
Tak, planuję niebawem kupić 15%
Kupię, gdy nieco stanieje 17%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 13%
Łącznie głosów 256
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u