Nick:
Hasło:
ARTYKUŁ
Wywiad z główną projektantką Cities in Motion!
Dodano: 21:07 5 kwietnia 2011
Jak na grę wpłynęły obecne branżowe trendy, jak gwałtowny wzrost segmentu „casual” i rozwój elementów społecznościowych w grach?
Na początku pracy sondowaliśmy możliwość zaimplementowania kilku takich elementów w Cities in Motion, jednak doszliśmy do wniosku, że ludzie lubujący się w „dobrych starych grach”, do których kierujemy swój produkt, nie potrzebują takich udziwnień. Gatunek tycoonów nie jest ostatnio zbyt popularny wśród wydawców, tak więc chcieliśmy trafić do fanów pewnego modelu produktu, nie starając się uszczęśliwić ich na siłę.

Gatunek, o którym mówimy, przeżywał renesans jakieś dziesięć lat temu, obecnie zdaje się być na wymarciu. Jak uważasz, jaka jest tego główna przyczyna, pomijając tę, o której już wspomniałaś – nikłe zainteresowanie wydawców. Zmniejszająca się liczba zainteresowanych graczy, piractwo, „social gaming”?
Myślę, że inne gatunki przetrwały w dobrej kondycji dzięki konsolom. Większość developerów chce, by ich dzieło można było z łatwością przenieść na inne platformy. Tycoony oraz inne typy gier obarczone atrybutami wolnych postępów i długiego czasu rozgrywki po prostu nie pasują do konsol. Na przykład, w Niemczech tycoony i symulatory cieszą się niesłabnącą popularnością, ale Niemcy są także na czele rankingów jeśli chodzi o ilość graczy PeCetowych. Konsole są świetne, jednak nie współgrają ze wszystkimi gatunkami gier!
Przyszłość PC wygląda obiecująco – dystrybucja cyfrowa, rozwój sceny niezależnych twórców. Może to szansa na wskrzeszenie tycoonów?
Mam nadzieję. Lubię gry toczące się w wolnym tempie, a poza tym tycoony są gatunkiem otwartym na implementację elementów społecznościowych, tak więc widzę tu duże pole do popisu dla dystrybutorów. Wiele gier dostępnych na Facebooku to tycoony w wersji „light”, tak więc może one zaprowadzą graczy do pełnoprawnych produkcji tego typu.

Z technologicznego punktu widzenia, czy architektura Cities in Motion pozwala na wzbogacanie produkcji w przyszłości? Co szczególnie mnie interesuje – czy jesteście w stanie przygotować nowe mechanizmy wzbogacające rozgrywkę do ściągnięcia z internetu, a nie tylko drobne bonusiki typu więcej autobusów i map? Może nowe środki transportu, jak na przykład trolejbusy? (są bardzo popularne na Litwie)
Oczywiście, jest taka możliwość. Naturalnie na nowe mapy i autobusy też znajdzie się miejsce. Bardzo byśmy chcieli by kolejne rozszerzenia zawsze oferowały coś wyjątkowego i dającego nowe możliwości – coś, czego gracze nie mogą stworzyć sami. Trolejbusy należą do moich faworytów, jednak mamy obecnie pewne problemy z zawieszeniem przewodów nad ulicami, niezbędnych do ich działania. Potrzeba tu jeszcze trochę pracy.

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!

Komentarze (3):
Gabrielle napisał o 15:43 3 maja 2011
Wspaniały wywiad bardzo odpowiednie pytania interesujące wielu graczy i oczywiście dobre zapowiedzi na temat rozbudowy gry! Piątka z Plusem. Dziękujemy Zespołowi tej strony. Gabi
bubaruba napisał o 15:50 15 czerwca 2011
A gdzie kolejne artykuły? Te troszkę się zestarzały.
Emir napisał o 18:00 30 stycznia 2012
Bardzo fajny wywiad :)
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 15%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 14%
Łącznie głosów 247
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u