Nick:
Hasło:
ARTYKUŁ
Wywiad z główną projektantką Cities in Motion!
Dodano: 21:07 5 kwietnia 2011
Recenzenci zgodnie zauważają, że by w pełni cieszyć się Cities in Motion, trzeba być fanem komunikacji miejskiej. Czy wy nimi jesteście?
Jesteśmy raczej fanami tycoonów i dostrzegamy w transporcie miejskim możliwości na atrakcyjną i interesującą rozgrywkę.

Wydaje mi się to zabawne, że fani gry zaczęli się dzielić fotografiami ilustrującymi prawdziwą komunikację w ich miastach. Wygląda to tak jakby CiM zwróciło ich uwagę na nierozłączny element ich codziennego życia.
Istnieje bardzo prężna i aktywna społeczność fanów komunikacji miejskiej w ogóle. W trakcie prac nad produkcją przeprowadziliśmy trochę badań w Finlandii i znaleźliśmy fora dyskusyjne dedykowane autobusom i tramwajom.
Czy to temu zawdzięczamy wasze idee?
Rozmawialiśmy z entuzjastami, jednak problemem było to, że oni nie chcieli gry komputerowej – oczekiwali wiernego i realistycznego symulatora gdzie by mogli wypróbować swoje pomysły...

Tym samym prawie odpowiedziałaś na moje następne pytanie. Nasza stolica Wilno cierpi z powodu pamiętającego czasy komunizmu planu zagospodarowania przestrzeni urbanistycznej, co rujnująco wpływa na możliwości stworzenia efektywnego systemu komunikacyjnego. Politycy każdej kolejnej kadencji starają się rozwiązać ten problem, oferując niemal nierealne sposoby. Moje pytanie brzmi – czy mogę w waszej grze stworzyć mapę Wilna i samemu spróbować rozwiązać tę sytuację z realistycznym rezultaten?
Chociaż CiM to symulator, to wciąż gra komputerowa, tak więc musieliśmy położyć nacisk także na rozrywkowe elementy programu. Przenoszenie autentycznych miast na ekran komputera to niesamowita frajda, jednak zwykle nie jest możliwe idealne odwzorowanie, musisz nieco je zmniejszyć i wybrać najważniejsze części. Długo dyskutowaliśmy z graczami na temat ładowności pojazdów w naszej grze, podnoszono zarzut braku realizmu. Jednak te wielkości zostały zaprojektowane tak, by gra bawiła i była interesująca. Na szczęście mamy liczną społeczność fanów, którzy stworzyli poprawkę modyfikującą ładowność, tak więc i fani realizmu będą zadowoleni. Liczymy, że gra zdobędzie liczne rzesze fanów. Będziemy zachęcać do tworzenia modyfikacji i autorskim map, by wydłużyć żywot produkcji.

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!

Komentarze (3):
Gabrielle napisał o 15:43 3 maja 2011
Wspaniały wywiad bardzo odpowiednie pytania interesujące wielu graczy i oczywiście dobre zapowiedzi na temat rozbudowy gry! Piątka z Plusem. Dziękujemy Zespołowi tej strony. Gabi
bubaruba napisał o 15:50 15 czerwca 2011
A gdzie kolejne artykuły? Te troszkę się zestarzały.
Emir napisał o 18:00 30 stycznia 2012
Bardzo fajny wywiad :)
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 15%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 14%
Łącznie głosów 247
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u