ARTYKUŁ
Tricki, cheaty i kody do Cities in Motion!
Dodano: 12:44 1 marca 2012
Nie radzisz sobie z grą? Coś wydaje się za trudne? Skorzystaj z magicznej mocy!
Planowanie tras

Cities in Motion jest o wiele bardziej skomplikowaną grą niż Traffic Giant. Planując trasę ważne jest byśmy zapamiętali, mieszkańcy nie jeżdżą do pracy codziennie. Czasem wybierają się do punktów rozrywki, odwiedzają przyjaciół. Chodzą na zakupy do centrów handlowych, parków, kościołów i innych obiektów rekreacyjnych.
Podczas gdy tereny urbanistyczne miasta się powiększają, miastu przybywa nowych mieszkańców, co powoduje powstawanie na ulicach korków. Dlatego planowane przez nas trasy powinny być dobrze przeanalizowane.
Rozpoczynając rozgrywkę zapoznajmy się dokładnie z rozmieszczeniem miejsc pracy, punktów handlowych i relaksacyjnych oraz dużych osiedli mieszkaniowych. Teraz pokrótce opiszę wszystkie dostępne w CiM systemy transportu zbiorowego. Na samym początku proponuje od tworzenia linii autobusowych. Są stosunkowo tanie, więc na początek wystarczą. By mieć pewność, że nasze pojazdy będą jeździć punktualnie starajmy się robić krótkie trasy. Oczywiście krótka trasa nie gwarantuje utknięcia w korku, ale czas oczekiwania pasażerów na przystanku nie będzie zbyt długa. Kolejnym środkiem transportu, który jest w stanie unikać korków a przy tym przewieść większość ilość pasażerów niż autobus jest tramwaj. Linie tramwajowe umieszczajmy w alejach lub obok dróg (na ile to możliwe). Metro to ten środek transportu nadający się do obsługi wielkich metropolii oraz miast bardzo zakorkowanych. Koszt budowy takiej linii nie jest tani, lecz w dalszej perspektywie opłacalny.
Ostatnie dwa rodzaje transportu tj. tramwaj wodny i helikopter są z mojego doświadczenia sporadycznie wcielane do systemu miejskiego transportu. O ile tramwaj wodny ma jakieś istotne zastosowanie (linia turystyczna, Amsterdam) to zamysłu twórców na wprowadzenie helikopterów do gry nie jestem w stanie zrozumieć.
Planowanie tras

Cities in Motion jest o wiele bardziej skomplikowaną grą niż Traffic Giant. Planując trasę ważne jest byśmy zapamiętali, mieszkańcy nie jeżdżą do pracy codziennie. Czasem wybierają się do punktów rozrywki, odwiedzają przyjaciół. Chodzą na zakupy do centrów handlowych, parków, kościołów i innych obiektów rekreacyjnych.
Podczas gdy tereny urbanistyczne miasta się powiększają, miastu przybywa nowych mieszkańców, co powoduje powstawanie na ulicach korków. Dlatego planowane przez nas trasy powinny być dobrze przeanalizowane.
Rozpoczynając rozgrywkę zapoznajmy się dokładnie z rozmieszczeniem miejsc pracy, punktów handlowych i relaksacyjnych oraz dużych osiedli mieszkaniowych. Teraz pokrótce opiszę wszystkie dostępne w CiM systemy transportu zbiorowego. Na samym początku proponuje od tworzenia linii autobusowych. Są stosunkowo tanie, więc na początek wystarczą. By mieć pewność, że nasze pojazdy będą jeździć punktualnie starajmy się robić krótkie trasy. Oczywiście krótka trasa nie gwarantuje utknięcia w korku, ale czas oczekiwania pasażerów na przystanku nie będzie zbyt długa. Kolejnym środkiem transportu, który jest w stanie unikać korków a przy tym przewieść większość ilość pasażerów niż autobus jest tramwaj. Linie tramwajowe umieszczajmy w alejach lub obok dróg (na ile to możliwe). Metro to ten środek transportu nadający się do obsługi wielkich metropolii oraz miast bardzo zakorkowanych. Koszt budowy takiej linii nie jest tani, lecz w dalszej perspektywie opłacalny.
Ostatnie dwa rodzaje transportu tj. tramwaj wodny i helikopter są z mojego doświadczenia sporadycznie wcielane do systemu miejskiego transportu. O ile tramwaj wodny ma jakieś istotne zastosowanie (linia turystyczna, Amsterdam) to zamysłu twórców na wprowadzenie helikopterów do gry nie jestem w stanie zrozumieć.
Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!
Komentarze (17):
adrianwolowski napisał o 12:42 10 marca 2012
Czy kod F2 dziala dla scenariuszy rozpoczetych przed wprowadzeniem modyfikacji?
was38 napisał o 09:42 17 marca 2012
Tak
Kuna napisał o 09:09 5 września 2012
Kuna napisał o 09:10 5 września 2012
mam problemos z tymi kodami, nie działają ... robię jak powyżej i nic ... pomocy
lioncity napisał o 00:21 9 lutego 2013
pio napisał o 18:05 5 marca 2013
A można zmienić skróty klawiszowe?
tenconiewie napisał o 10:56 12 listopada 2015
jak mam przejść do katalogu gry?
tenconiewie napisał o 10:56 12 listopada 2015
jak mam przejść do katalogu gry?
Kacpertram22 napisał o 11:23 22 lipca 2017
Moje Centrum Miasta Sokowa Jest korkowite Tak W lutym czy W Maju. Nie wiem kiedy ale się korkuje!
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
20 lutego
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
20 lipca
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
11 marca
ARTYKUŁY
Zapowiedź Cities in Motion 2

Tricki, cheaty i kody do Cities in Motion!
Poradnik do Cities in Motion - dobre praktyki, wskazówki


SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 44%

Tak, planuję niebawem kupić 15%

Kupię, gdy nieco stanieje 17%

Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%

W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 13%

Łącznie głosów 256
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos