ARTYKUŁ
Zapowiedź Cities in Motion 2
Dodano: 01:03 22 sierpnia 2012
Zmiany? Po pierwsze - gra hula na silniku Unity 3D. Sprawia to, że tworzenie gry nie nastręcza wielu problemów, a całość wygląda schludnie. Na tym silniku tworzone jest obecnie między innymi Wastelanad 2, co już świadczyć może o tym, że inne studia także widzą w nim potencjał.
Grafika jest oczywiście w pełni trójwymiarowa, a mapę można dowolnie obracać, a także zbliżać do poziomu ulicy i oddalać tak, że dostajemy dokładny rzut z lotu ptaka na duży wycinek naszego miasta. W takim rzucie, po wybraniu opcji podświetlenia linii, można łatwo zarządzać naszym małym imperium.
W jego skład wejdą autobusy, tramwaje i linie metra. Te ostatnie znajdą się nie tylko pod ziemią i na ziemi, ale będziemy mogli je prowadzić także nad osiedlami domów na specjalnych filarach. Będzie to o wiele bardziej kosztowne, ale taka inwestycja zwracać się będzie najszybciej.
No właśnie - zwroty inwestycji. Jedną z największych bolączek pierwszej odsłony był fakt, że pojazdy swoje kursy robiły całymi tygodniami. Często dojazd z jednej strony miasta do drugiej zajmował kilka dni. Przychody z takiego kursu były niewielkie, a stałe opłaty trzeba było uiszczać, przez co gospodarka na dłuższą metę nas zjadała. Cities in Motion 2 ma na to kilka sposobów.
Po pierwsze - dzień trwa 24 minuty. To dużo i wystarczająco, by jedną linią przejechało co najmniej kilka kursów. Co więcej - na poszczególnych przystankach będziemy mogli utworzyć minutowe rozkłady jazdy, albo pozostawić ten aspekt Sztucznej Inteligencji. Co więcej, będziemy musieli brać pod uwagę ilość chętnych na przejazd w zależności od pory dnia. Teraz będzie możliwość wysłania trzech autobusów w godzinach szczytu, a tylko jednego w nocy. Reszta do rana czekać będzie w zajezdni, które wybudujemy niedaleko trasy kursowania.
Grafika jest oczywiście w pełni trójwymiarowa, a mapę można dowolnie obracać, a także zbliżać do poziomu ulicy i oddalać tak, że dostajemy dokładny rzut z lotu ptaka na duży wycinek naszego miasta. W takim rzucie, po wybraniu opcji podświetlenia linii, można łatwo zarządzać naszym małym imperium.
W jego skład wejdą autobusy, tramwaje i linie metra. Te ostatnie znajdą się nie tylko pod ziemią i na ziemi, ale będziemy mogli je prowadzić także nad osiedlami domów na specjalnych filarach. Będzie to o wiele bardziej kosztowne, ale taka inwestycja zwracać się będzie najszybciej.
No właśnie - zwroty inwestycji. Jedną z największych bolączek pierwszej odsłony był fakt, że pojazdy swoje kursy robiły całymi tygodniami. Często dojazd z jednej strony miasta do drugiej zajmował kilka dni. Przychody z takiego kursu były niewielkie, a stałe opłaty trzeba było uiszczać, przez co gospodarka na dłuższą metę nas zjadała. Cities in Motion 2 ma na to kilka sposobów.
Po pierwsze - dzień trwa 24 minuty. To dużo i wystarczająco, by jedną linią przejechało co najmniej kilka kursów. Co więcej - na poszczególnych przystankach będziemy mogli utworzyć minutowe rozkłady jazdy, albo pozostawić ten aspekt Sztucznej Inteligencji. Co więcej, będziemy musieli brać pod uwagę ilość chętnych na przejazd w zależności od pory dnia. Teraz będzie możliwość wysłania trzech autobusów w godzinach szczytu, a tylko jednego w nocy. Reszta do rana czekać będzie w zajezdni, które wybudujemy niedaleko trasy kursowania.
Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!
Komentarze (21):
empik84 napisał o 20:05 25 września 2012
wszystko ciekawsze tylko ciekawe czy bedzie działąc na kartach zintegrowanych. bo 1 wersja to wielka klapa w tym przypadku. od momentu kupienia lapka nie moge w nia grac:(
marcinsowa1999 napisał o 12:31 10 grudnia 2012
@empik84 trzeba było kupić laptopa z kartą dedykowaną lub grać na stacjonarnym. Na prawdę myślałeś, że pograsz w jakąś dobrą grę na karcie zintegrowanej?
TYMEK2002 napisał o 14:28 31 grudnia 2012
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
napisał o
NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
20 lutego
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
20 lipca
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
11 marca
ARTYKUŁY
Zapowiedź Cities in Motion 2

Tricki, cheaty i kody do Cities in Motion!
Poradnik do Cities in Motion - dobre praktyki, wskazówki


SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 44%

Tak, planuję niebawem kupić 15%

Kupię, gdy nieco stanieje 17%

Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 11%

W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 13%

Łącznie głosów 256
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos