Informacje o powstającej drugiej części CiM spowodowała wielki entuzjazm wśród graczy. Co prawda do wydania CiM 2 pozostał jeszcze prawie rok to już teraz wywołuje wielkie emocję i dziesiątki pytań. Czego możemy się spodziewać w następnej części? Czy twórcy uwzględnią prośby graczy?
Chodź chcielibyśmy odpowiedzieć już teraz na te wszystkie pytanie, to nie posiadamy oficjalnych informacji od twórców. Z zaprezentowanego filmiku możemy się dowiedzieć jedynie szczątkowych informacjach takich jak: multiplayer, tryb dnia i nocy, węzły przesiadkowe, itp. Dzięki społeczności CiM już teraz możemy zobaczyć pierwsze screeny. Za sprawą jednego z użytkowników rosyjskiej strony fanowskiej, który na tamtejszym forum umieścił 2 screeny z gry ;)
źródło: citiesinmotion.ru
Są bardzo małe i nie można zobaczyć drobnych szczegółów, ale nawet fakt, że są zachwyci każdego fana CiM.
Zdjęcia te nie są fake'm. Na dowód zdjęcie z prezentacji:
Link do pełnego rozmiaru
Dodano: 18-08-2012 14:10 //was38
"Wiem, że najpewniej większość z was zainteresowana jest czwartą odsłoną kultowej w pewnych kręgach Europy Universalis, ale zacznę od czegoś, co zrobiło na mnie większe wrażenie. To? Cities in Motion 2. Pierwszą część miałem przyjemność recenzować dla was i miałem bardzo mieszane uczucia. Widząc pre-alphę drugiej części jestem pewien, że będzie to znacznie lepsza gra.
Poprawie uległo niemal wszystko, co było bolączką pierwszej części. Autobusy nie będą już jechały "tygodniami" z jednego końca miasta na drugim tylko wykonają wiele kursów podczas trwającej 24 minuty doby, Co więcej - bogata społeczność fanów podszeptywała twórcom wiele ciekawych rozwiązań, a co najważniejsze - wiele z nich będzie do gry zaimplementowanych. Mowa tu między innymi o minutowych rozkładach jazdy, które sami możemy ustalić, lub zostawić je w niezmienionej formie, możliwości budowania torów metra pod ziemią, na ziemi, ale także na kolumnach ponad miastem.
Do tego dochodzi całkowicie zmieniony silnik graficzny, możliwość rozbudowy miasta (gdy miasto dobrze przędzie, wprowadzać chcą się nowi mieszkańcy. Wystarczy pociągnąć im kawałek drogi, a niedługo potem obserwować powstawanie nowych osiedli). Nie zabraknie też edytora, a twórcy mówią także o trybie wieloosobowym.
To może być najlepsza gra o transporcie od czasów Traffic Giant Gold."
Źródło: gamezilla.komputerswiat.plZaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!
Komentarze (16):
was38 napisał o 20:01 17 sierpnia 2012
Czy pierwszy screen nie przypomina wam pewnej nadchodzącej gry?
damianbakowski napisał o 21:51 17 sierpnia 2012
Mi też się skojarzyło od razu z SimCity.
was38 napisał o 22:03 17 sierpnia 2012
Prawdopodobnie CiM będzie wykorzystywać ten sam silnik co SimCity.
damianbakowski napisał o 23:30 17 sierpnia 2012
Z tego co widać interfejs ulegnie dość dużej zmiany w wyglądzie, ważne żeby był też bardziej funkcjonalny. Będzie też można budować pojedyńcze torowisko dla tramwaji. Trakcji jednak niestety brak (przynajmniej na chwilę obecną).
matistoj napisał o 11:07 18 sierpnia 2012
Według artykułu na citiesinmotion.ru stacje metra będą się obracać o 360 stopni :D
was38 napisał o 11:17 18 sierpnia 2012
Zachęcam do zapoznania się również z artykułem na Gamespot.com. Możemy się tam dowiedzieć - spodziewajmy się CIM2 pod koniec roku. Link do artykułu (ang.) http://www.gamespot.com/events/gamescom-2012/story.html?sid=6391933
damianbakowski napisał o 11:24 18 sierpnia 2012
Dziś pojawiła się informacja na citiesinmotion.ru mówiąca o tym że może CIM 2 wyjdzie już pod koniec tego roku. Oczywiście jest to informacja nieoficjalna.
damianbakowski napisał o 11:26 18 sierpnia 2012
Jezu najmocniej przepraszam po dodaniu mojego komentarza skapowałem się że was już go dodał. Miałem po prostu nieodświeżoną stronę.
matsob32 napisał o 16:02 18 sierpnia 2012
Nareszcie będzie sygnalizacja świetlna ;)
gulgor0 napisał o 22:34 19 sierpnia 2012
Przy okazji właśnie przy pomocy GameSpot.com pokazał nam że w grze będą również zajezdnie!
was38 napisał o 22:44 19 sierpnia 2012
Ciekawe czy 24 minutowy dzień wystarczy do wykonania kursu. Dojazd z zajezdni na pętle wykonanie kursów według rozkładu...!?
------------
CIM 2 zostało zbudowane na silniku unity 3d.
Tadeo napisał o 23:32 19 sierpnia 2012
Robi się ciekawie :) Dobra robota was.
Emir napisał o 00:35 20 sierpnia 2012
http://www.gamespot.com/events/gamescom-2012/video.html?sid=6392237
Uczta dla spragnionych- zajezdnie i domki rosnące jak grzyby :P
damianbakowski napisał o 13:48 20 sierpnia 2012
Wiele informacji o CIM2 w naszym języku: http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,12332146,Cities_in_motion_2___bileciki_do_kontroli__prosze.html
pokwik napisał o 11:10 22 sierpnia 2012
Tak ! Pojedyncze tory :D
Solar napisał o 19:03 17 października 2012
http://www.youtube.com/watch?v=DbsGfoIR0nI tego jeszcze nie widziałem :)