Pierwszy film zaprezentowany na gamescom w Kolonii (Niemcy) z komentarzem twórców jest dostępny do obejrzenia powyżej.
Głównym założeniem twórców w Cities in motion 2 jest stworzenie systemu z miasta. Na obecny czas dostępne są trzy środki transportu: autobus, tramwaj, metro. Jak na wczesną wersję pre-alpha prezentuje się przyszłościowo. Tak trzymać Colossal Order!!!
Druga część sequela od pierwszej wyróżniać będzie ustawienie czasu. Oznacza to, że będzie my na niego zwracać dużo uwagi. Pierwsza część osadzona w osi czasu pomiędzy 1920 rokiem a 2020. W nadchodzącej części przyjdzie nam rozwijać biznes komunikacji publicznej w czasach nowożytnych.
Gracze kierowali do twórców wiele próśb o wprowadzenie cyklu dnia i nocy oraz czegoś na kształt rozkładu jazdy. Twórcy nie zawiedli wiernych fanów, spełnili te prośby w CiM 2. Doba w grze będzie trwać realne 24 minuty. Daje to nam upływ 1 godziny w ciągu minuty (jeden kurs średnio tyle trwa w rzeczywistości). Rozkłady jazdy, tu zostaliśmy pozytywnie zaskoczeni ?. Daje nam on podział dnia na 6 trybów: dzień powszedni, szczyt poranny i popołudniowy, weekend, noc, własny.
Wyczekiwaną funkcjonalnością jest również różnorodność infrastruktury drogowej. Od teraz mamy możliwość budowy dróg w dowolnym kierunku i dowolnym kącie. Po wybudowaniu drogi, niebawem "wyrosną" budynki. Jest to rozwiązanie zaczerpnięte z innego nadchodzącego tytułu ? Sim City.
Poniżej przedstawiam interfejs z opisem.

1 > Buduj
2 > Transport
3 > ?
4 > Ekonomia
5 > Ustawienia
W czerwonych ramkach od lewej: mapa, podgląd, informacje.
W zielonych ramkach od góry: Widok podziemny, Pokaż dużą mapę, Pokaż strefę transportu.

Menu buduj dostępne opcję od lewej: infrastruktura, przystanki, zburz, dodaj strefę transportu.

Menu transport dostępne opcje od lewej: linie, zajezdnie, przystanki.

Menu ekonomia dostępne opcje od lewej: statystyki, pożyczka, kontrol, ostani nieznany.
Typy dostępnej infrastruktury:
A ? Drogi
1) 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku z chodnikiem
2) 4 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku, skrajny pas na miejsca parkingowe + chodnik
3) 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku tylko dla autobusów + chodnik
3) 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku bez chodnika
5) 2 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku tylko dla autobusów bez chodnika
6) 4 pasy ruchu po dwa w każdym kierunku z chodnikiem
7) 6 pasów ruchu po dwa w każdym kierunku, skrajny pas na miejsca parkingowe + chodnik
8) 4 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku, skrajny pas przeznaczony na buspas + chodnik
9) 4 pasy ruchu po dwa w każdym kierunku bez chodnika
10) 4 pasy ruchu po jednym w każdym kierunku, skrajny pas przeznaczony na buspas bez chodnika
11) 6 pasów ruchu po trzy w każdym kierunku z chodnikiem
12) 8 pasów ruchu po trzy w każdym kierunku, skrajny pas na miejsca parkingowe + chodnik
13) 6 pasów ruchu po dwa w każdym kierunku, skrajny pas przeznaczony na buspas z chodnikiem
14) 6 pasów ruchu po trzy w każdym kierunku bez chodnika
15) 6 pasów ruchu po dwa w każdym kierunku, skrajny pas przeznaczony na buspas bez chodnika
16) 8 pasów ruchu po cztery w każdym kierunku z chodnikiem
17) 10 pasów ruchu po cztery w każdym kierunku, skrajny pas na miejsca parkingowe + chodnik
18) 8 pasów ruchu po trzy w każdym kierunku, skrajny pas przeznaczony na buspas z chodnikiem
19) 8 pasów ruchu po cztery w każdym kierunku bez chodnika
20) 8 pasów ruchu po trzy w każdym kierunku, skrajny pas przeznaczony na buspas bez chodnika
B > Drogi jednokierunkowe
C > Aleje
D > Autostrady
E > Chodniki dla pieszych
F > Tory tramwajowe
G > Tory kolejowe, metra
Zaloguj się lub zarejestruj by dodać swój komentarz!







